2007-05-11

Melodifestivalstider




Otroligt helt otroligt... Vad man än säger om att musiken ska avspegla ett lands kultur och människor samt att det viktigaste är texten. !! Jag tror inte det gäller längre!! Danmarks bidrag var bra .. mycket bra och hela gayvärlden förundras nog nu och tänker, vi får se honom snart igen.. för de får vi väl, klubbar och ställen med den minsta självaktning borde kolla in möjlligheterna. Annars var det många godbitar i semifinalen, väntar otåligt på att få se Le grande final!! lördag 21.00 bänkar jag mig hos min dotter och hennes kille. Tillsammans med Min fru och min minsta dotter Elina. En pangkväll :) Mat, gott vin och chaufför borde ingå. Men kanske jag bara sitter där och förundras över de så kallade kompisrösterna från länder i närheten av varandra. Trailer Sverige Kanske The Ark kommer att fixa det, hoppas gör jag och många med mig. Finland förbereder sig och jag önskar dem lycka till. Eurovision Song Contest - final Lite o se på inan det bär av... Kram o Kram från Kramfors då.. Alla bidrag.