2005-11-03

Tänker lite mer på hur andra har det sen jag började vara öppen med min bisexualitet... tror alla som gör det blir rikare som människor. Minns när min förra arbetsgivare kallade in mig till sig och höll upp en utskriven första sida av min QX presentation och tyckte att jag kunde vara farlig för pojkarna på arbetsplatsen, ett gymnasium i Kramfors. Lång tid har förflutit sen dess men jag minns det. Har numera ett nytt jobb och hymlar inte med vem jag är. Tror att vi igentligen rår för de vredesutbrott som vissa grupper av människor får mot HBT personer i vårt land. Om vi alla stod för vilka vi var så skulle kanske sammhället förändras fortare. En tanke bara.. och tror den är sann// :)

1 Comments:

Blogger Boardway said...

Ja du Göran, det är inte lätt att sticka ut i lilla Kramfors tyvärr. Men jag tycker du gör det bra som ändå gör det och inte smyger med din läggning, det är ju ändå en sak som bara berör dig själv och möjligen din familj, dom andra har ju inte med det att göra.

2007-05-20 13:53  

Skicka en kommentar

<< Home