2005-11-26

Omstrukturering!!

Om man levat i en lånad värld bestående av ärvda möbler ärvda tavlor ärvda mattor o till sist en ärvd livsstil.... ja menar att man ska vara så dj.. perfekt så man inte kan göra sånt som andra förfäras över .. vad är då meningen med livet. Vi fostras in i nåt som kyrkan, skapat. Det som kallas kärnfamiljen. Varför kan man inte få älska alla o karmas med dem som vill kramas .. utan att "svensson" förfäras över en som person. Ja vill leva inte låsa in mig i en värld och göra mig oåtkommlig för andras kärlek.. Ser på mina barn hur de lungt utan att tänka kliver in i systemet med jag är din och du är min. Känner mig ganska maktlös för jag vet ju inte vad de igentligen tänker om pappa. En pappa som gillar, älskar sin fru fast hon tror att jag inte gör det, man kan inte älska en kvinna säger nog hennes vänner till henne och samtidigt vara ute o slarva med pojkar som jag gillar vad man kan säga till försvar!!! jag skulle aldrig kunna bedra min fru med en annan kvinna men att kunna krama en man o avreagera mig på honom brukar få mig att kunna fortsätta leva... leva i den värld som jag igentligen inte tror vi som individer är skapt för... Tungt idag... lönehelg för många... tror inte ja ska ut ikväll... det är för många kungar i baren så att säga... kram KRAMFORS.

Till sist en version av Leken Mamma Pappa Barn

Pappa, pappa, barn är en lek oftast utövad av barn. Man bör vara tre, men två och en docka går även bra enligt iakttagelser.
De tre personerna som deltar får en varsin roll. För att vara jämställd bör (om någon sådan finns att tillgå) pojkar spela pappor. Andra kombinationer kan dock också gå bra. Under lekens gång skall man försöka härma vuxna så bra som möjligt. T.ex. gå ut och handla, laga mat eller härma vuxna när de BRÅKAR.

Tror mina barn tycker det är jobbigt att berätta att pappa är bisexuell. Hoppas det går över. Att säga - Min pappa är bög fast han älskar min mamma inför kompisar. Och säg som avslutning!! vad han gör i sovrummet struntar jag fullständigt i. För mig är han bara pappa. Det räcker för mig. Tror det hjälper dem en bit på vägen... :)

2 Comments:

Blogger -emma- said...

först en tanke pappa, riktad till dig- jag har aldrig haft problem med din sexuella läggning, I give shit så att säga. du är min pappa. det som varit jobbigt för mig och kanske andra berörda parter är ditt tokfestande de senaste åren, som om du är tvungen att leva om tonåren bara för att du blivit öppen med att du är bisexuell. ?! oh well, älskar dig och vet att du vet det. vet också att du inte är homosexuell utan bisexuell så skriv inte så-för det är lite störande att läsa, fast på "ett inte jobbigt sätt". kram

2005-11-29 21:24  
Blogger Göran Nordin said...

Ja du läser och du begrundar.. men ja o nej.. bisexuell o inte ... de kan man fundera över... tror de e 90-10 i procentsats.. men iofs så har du rätt.. tror att jag riktar mig till båda mina barn.. för att du inte har det som ett problem.. är uppfattat.. men att jag skulle äntra den totalt bisexuella inriktningen tror jag är uteslutet... skulle nog aldrig kunna bli frestad.. :)

2005-11-30 21:15  

Skicka en kommentar

<< Home