2008-02-21

Har jag tid med detta???

Alla frågar sig hur ska jag få tid till allt jag vill göra och uppleva under livet? Detta kan vara det som påverkar dig i positiv eller negativ riktning på väg emot ålderns vishet eller det stadium då du känner att jag har nog upplevt mer än andra i min omgivning. Om jag får råda eller ge råd till dig som känner att du inte har eller får tid till allt som lockar. STANNA UPP!! Sätt dig och tänk ...



Vad är ditt huvudmål? Mitt huvudmål efter 20 års arbete som Tågklarerare var att jag måste få ett jobb som jag styr över alldeles själv. Att det tog så lång tid att få upp ögonen och kunna fokusera på viktiga saker är kanske ett bevis för att det är lätt o följa med i strömmen.. Numera är målet att genomföra arbete samt fritid så den harmoniserar. Jag har en bit kvar, kan inte styra över tillräckligt med tid till den privata delen .. men det kommer...